Home Page

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

A weather report

Ακούω από πολλούς που λένε ότι η μουσική πάει ανάλογα με τον καιρο. Ότι δηλαδή υπάρχουν συγκεκριμένα συγκροτήματα ή δίσκοι να ακούσεις όταν έχει λιακάδα, ή καταιγίδα, ή χιόνι. Εγώ παλι λέω ότι η μουσική πάει ανάλογα με τη διάθεση, και ο καιρός σίγουρα μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση.
Σήμερα, όμως, κλίνω προς την πρώτη άποψη. Η βροχή και το κρύο ελάχιστα επηρέασαν τη διάθεσή μου. Ίσα ίσα, τα καλωσόρισα γιατι μετά από τόσες μέρες με ζέστη, ήθελα ένα καιρό που να μοιάζει χειμωνιάτικος.
Και όταν στο playlist μου έπεσε το "Black Stone Wielder" των Candlemass το ευχαριστήθηκα! Η διάθεσή μου σήμερα μόνο για doom metal δεν ήταν, αλλά αυτό το τραγούδι ταίριαξε πολύ όμορφα με το βροχερό σκηνικό. Οπότε, αναθεωρώ εν μέρει τις απόψεις μου. Ναι, βασικότατος παράγοντας η διάθεση για το τι μουσική θα ακούσεις. Από την άλλη, υπάρχουν περιπτώσεις που ο καιρός επιβάλλει συγκεκριμένο soundtrack. Και για να πάρετε μια γεύση από τo δικό μου soundtrack, ορίστε μερικά ωραία τραγούδια!




   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου